aqui vos deixo un video dun gran piloto,Santiago Herbon Sanchez,dono do taller egipto motor sport,o video é do rally de noia 2007 e o tramo é o de montemuiño.
e aqui vos deixo unha foto da sua makina. mais adiante poñerei mais videos del en accion.
espero que vos guste(ou polo menos o profesor que vai ser o uniko que mire o meu blog)
1 comentario:
xa vexo que nos empezamos a esmerar. Boa cousa
Publicar un comentario